Vrijwilligersmarkt op het Sint Jorisplein

RIDDERKERK - Vrijdag 1 september organiseert Connect2Act, het centrum voor vrijwilligerswerk in Ridderkerk, van 13.00 tot 16.00 uur de jaarlijkse vrijwilligersmarkt op het Sint Jorisplein. In een marktachtige setting presenteren vrijwilligers- en maatschappelijke organisaties wat zij op het gebied van vrijwilligerswerk te bieden hebben. De stands worden extra aantrekkelijk gemaakt met informatie en leuke hebbedingetjes.

De volgende organisaties nemen deel: Het Zonnekind/Aikido, Dierenopvang Zuid-Hollandse Eilanden, Ambachtzorg, Schuldhulpmaatje, Wetswinkel Ridderkerk, Maatschappelijk Burgerplatform Ridderkerk, Karaat Comfort, Kinderopvang De Kleine Draeck, Kindertheater Ridderkerk, Gilde, Buurtpreventie Drievliet/Het Zand, Aafje, Vluchtelingenwerk, RTV Ridderkerk, Zorgcentrum Riederborgh, Paramedisch Centrum Slikkerveer, Bibliotheek AanZet, Ouderenbond HIARZ Ridderkerk, Goede Herderkerk,  en het WijkIdeeTeam Centrum.

Uiteraard is Connect2Act zelf ook aanwezig met informatie voor vrijwilligers én organisaties over onder andere de vacaturebank. RTV Ridderkerk zorgt voor een gezellige muziek en voor de kinderen is er een springkussen.