"Kom Erbij" op 28 september

RIDDERKERK - Sport en Welzijn organiseert op 28 september, tijdens de Week van de Eenzaamheid, het Kom Erbij Festival voor alle inwoners van Ridderkerk. Iedereen is op deze dag van 12.00 tot 16.00 uur welkom in Theater Het Plein.
Men kan dan anderen ontmoeten tijdens de informatiemarkt, workshops, high tea en/of andere activiteiten. Men kan al snel een praatje maken bij een kopje koffie. De Noordzangers zullen de bezoekers vermaken met gezellige liedjes. Ook wordt er een film gedraaid over alle activiteiten waarbij men kan aansluiten. Wethouder Tineke Keuzenkamp doet het openingswoord.
Aanmelden is alleen nodig voor de theetafel die begint om 12.00 uur bij Grandcafé Burgerzaken. Hiervoor wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 10,00. Aanmelden kan bij de balie van SenW aan de Schoutstraat 5. Verder is iedereen die het festival komt bezoeken welkom vanaf 13.15 uur om vrij in te lopen. Iedere bezoeker ontvangt een gratis consumptiebon voor een drankje.