Ton Schipper & Friends (foto Natasja de la Rie)

Twee keer met Ton Schipper

RIDDERKERK - Ton Schipper & Friends zijn deze week twee keer in Ridderkerk te horen. Ze spelen op vrijdag 8 september in het kader van de zomeravondconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk en op donderdag 14 september bij de doorkomst van de 'lopers' van de rolstoelvierdaagse op het Koningsplein. Beide keren brengt de band gevarieerde muziek met pop, jazz, soul en rhythm&blues. De vriendengroep bestaat uit Loek van Wijck (gitaar), Gerard Rozenveld (drums en zang), Wies Kamstra (zang en percussie), Ton Schipper (zang en toetsen), Erik Fontijn (sax, dwarsfluit, zang) en Jaap van Dongen (bas). Vrijdag 8 spelen ze van 19.00 tot 20.00 uur op het Sint Jorisplein. Op 14 september staat de band van 14.30 tot 16.00 uur op het Koningsplein.