Lotenverkoop voor bladmuziek

RIDDERKERK - De leden van het Ridderkerks Symfonieorkest starten op zaterdag 16 september met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Vanaf die dag gaan zij zich inzetten om het orkest een financieel steuntje in de rug te geven.
Een lot kost 3 euro waarvan 80 procent direct naar het orkest gaat. Het orkest hoopt met de actie een bedrag van €1200,- op te halen. De opbrengst wordt gebruikt om nieuwe bladmuziek aan te schaffen, om zo mooie concerten te kunnen blijven geven.
Een voorbeeld is het najaarsconcert op 25 november 2017 als de uitvoering van de romantische eerste symfonie van componist Bruch op het programma staat.
Iedereen die een lot koopt, steunt zo het voortbestaan van het Ridderkerks Symfonieorkest en maakt ook kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van €100.000!

De trekking van de Grote Clubactie vindt plaats op 13 december 2017. Vanaf 14 december staat de trekkingsuitslag op clubactie.nl.