Foto: Hans van der Jagt

Groep Ipskamp in Breed Belicht

RIDDERKERK - Op woensdag 20 september brengt Radio Ridderkerk een nieuwe aflevering van het programma "Breed Belicht". Presentator Hans van der Jagt ontvangt in deze uitzending de raadsleden Irene Parren en Hans Ipskamp. Beiden maakten zich voor de zomervakantie los van de fractie van Leefbaar Ridderkerk en zitten nu in de raad onder de naam 'Groep Ipskamp'. De toekomstvisie van Ridderkerk vanuit hun ooghoeken is onderwerp van gesprek. Daarbij zal het gaan over het winkelcentrum, de rivieroever, verkeer, zorg voor ouderen en eenzaamheid. Ook geven beiden hun mening over andere actuele beleidszaken in Ridderkerk, zoals de veiligheid, de integratie van nieuwe inwoners, het energievraagstuk en de ontwikkelingen.
"Breed Belicht" is op woensdag 20 september te beluisteren van 11.00 tot 12.00 uur en wordt op hetzelfde tijdstip herhaald op woensdag 27 september.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren op de Ridderkerkse kabel via 107.1 FM, in de vrije ether via 105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl.