Gezinsdienst met poppentheater in VEG De Kern

RIDDERKERK - Zondag 17 september zal in Volle Evangelie Gemeente De Kern een gezinsdienst worden gehouden. Poppenspeelster Carla Vis van poppentheater 'Poppen en meer' zal met haar programma 'Dé reis van je leven' een belangrijk aandeel in de dienst hebben.

Het thema van haar voorstelling is: God wil jouw gids zijn; wil je Hem ook volgen?  De voorstelling gaat over Benno, die een oude gids met tickets voor 'Dé reis van je leven' vindt. Hij neemt Bonnie mee op avontuur. Op hun tocht door de jungle maken ze van alles mee, want het blijkt niet makkelijk te zijn om het smalle pad te volgen. Houden ze vol ondanks gevaren en verdwalen? Het volgen van de gids is belangrijk om de bestemming te kunnen bereiken, maar lezen ze die wel goed?

'Dé reis van je leven' is dynamisch, afwisselend, interactief en boeiend voor jong én oud.

De dienst begint om 10:00 uur. De deuren gaan om 9:30 uur open. Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten bij een kopje koffie of thee. Men vindt de Volle Evangelie Gemeente De Kern aan de Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk.