Op 23 september wordt nieuwe kleding geshowd in het winkelhart

"Living Dolls" in Winkelhart

RIDDERKERK - Op zaterdag 23 september wordt in het Winkelhart van Ridderkerk voor de tweede keer het concept "Living Dolls" uitgerold. Veertig mode- en accessoires gerelateerde winkels zullen op deze dag tussen 11.30 en 16.00 uur een presentatie verzorgen van hun najaarscollectie.
'Living Dolls' zijn professionele mannequins en dressmen, die in een korte periode één of meer producten in een stille pose tonen van één van de deelnemende winkels. Er zullen voor dit Fashion Event tien presentatieblokken worden geplaatst op het Sint Jorisplein, in het hart van het winkelcentrum, waarop de levende etalagepoppen beurtelings zullen plaatsnemen. Elke tien minuten worden ze afgewisseld door een nieuwe groep Living Dolls. Een DJ zal tijdens dit mode evenement passende muziek draaien. Het staat het publiek vrij om bij de Living Dolls informatie op te halen over de getoonde mode- en accessoires. Met deze vorm van presenteren willen de deelnemende winkels hun producten nog dichter bij het publiek brengen dan tijdens een gebruikelijke modeshow.
Modepresentaties zijn meestal het initiatief van individuele modezaken. Het unieke aan dit Fashion Event in Ridderkerk is dat bijna alle mode- en accessoirezaken uit het winkelhart op deze wijze "gezamenlijk" een overzicht geven van de op dit moment heersende najaarsmode. Er worden leuke combinaties gemaakt van kleding, schoenen en sieraden. Meer informatie is te vinden op: www.winkelhartridderkerk.nl.