Sport in Podium Vis

RIDDERKERK - Op dinsdag 26 september ontvangt presentator Jos Vis in het radioprogramma Podium Vis meerdere gasten.
Iedere dinsdagavond tussen 20 en 22 uur biedt presentator Jos Vis een podium aan veel interessante gasten, verenigingen en diverse organisaties uit Ridderkerk en omstreken. In de studio ontvang Jos Vis dit keer de 'verslaggevers van de velden' te weten:  Hans Muntz, Nico van Us, Martijn Gorter, Frans Bosveld, Arend Hollemans, Willem Grootenboer en Aad de Bruin. Deze mannen zijn iedere weekend in de weer om de luisteraar en sportliefhebber op de hoogte te houden van de wedstrijden. Ze brengen ieder op hun eigen manier de sport in de huiskamer.

De techniek van Podium Vis is in handen van Tim Schefers.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.