Koffiedag in Het Plein

RIDDERKERK - Op dinsdag 26 september is het Nationale Koffiedag. Zakelijke koffieleverancier Fortune Coffee pakt daarom uit met een netwerkevenement waar ondernemers elkaar kunnen ontmoeten. Ondernemer Anko Blokland: "Koffie is het smeermiddel van de lokale economie. Wij gebruiken Nationale Koffiedag als moment om mensen bij elkaar te brengen onder het genot van een goede kop koffie."
Nationale Koffiedag is een initiatief van Fortune Coffee en vindt plaats op de vierde dinsdag van september. Deze datum is niet voor niets gekozen, zegt Blokland: "Het is een week na Prinsjesdag. Ondernemers bedenken wat de politieke agenda betekent voor hun business. En het najaar is de tijd dat er nog flink gewerkt wordt om het jaar mooi af te sluiten. Daarom is eind september de perfecte tijd om andere ondernemers te ontmoeten. Er komen altijd weer mooie kansen uit." Het is voor het tweede jaar op rij dat Fortune Coffee aandacht schenkt aan Nationale Koffiedag met evenementen op verschillende plekken in het land. In Ridderkerk is de koffieontmoeting van 15.30 tot 18.00 uur in Het Plein aan het Koningsplein 2. Iedereen met een zakelijke achtergrond is dan welkom. Fortune Rijnmond verzorgt een interactief programma dat begint met een kop koffie en een inspiratiesessie. Daarna gaan de deelnemers aan de slag met een koffieproeverij, een workshop latte art en nog veel meer. Voor meer info: www.fortune.nl/koffiedag-rijnmond/.