Kom Erbij Festival in Het Plein

RIDDERKERK - Sport en Welzijn organiseert op 28 september, tijdens de Week van de Eenzaamheid, het Kom Erbij Festival voor alle inwoners van Ridderkerk. Iedereen is deze middag welkom in Theater Het Plein aan het Koningsplein.

Vanaf 13.15 uur is iedereen die het festival komt bezoeken welkom om vrij in te lopen. Iedere bezoeker ontvangt bij binnenkomst een gratis consumptiebon voor een drankje. Men kan langs kraampjes lopen en meedoen aan gezellige activiteiten zoals sjoelen, breien, klaverjassen enz. Ook kan men kennismaken met sporten voor vrouwen en de activiteit meer bewegen voor ouderen. Verder is er een demonstratie van de docenten van SeniorWeb, een workshop over mantelzorg en een voorleessessie. Er wordt ook een film gedraaid over alle activiteiten. De Noordzangers vermaken om iedereen met gezellige liedjes te vermaken.

Voorafgaand kan men om 12.00 uur aanschuiven voor een theetafel bij Grand Café Burgerzaken met heerlijke zoete en hartige hapjes aangeboden door Van der Valk Ridderkerk. Hiervoor wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 10,00. De kaartjes kunnen vooraf een kaartje gekocht worden aan de balie van SenW aan de Schoutstraat 5. Voor wie vervoer nodig heeft rijdt het busje van SenW deze middag gratis. Wel graag vooraf reserveren via 0180-432350 of info@senw-ri.nl.