Burendag in Drievliet/t Zand

RIDDERKERK - Zaterdag 23 september organiseren Aafje Reyerheem en Teamwijkidee3vliet/tZand weer een gezamelijke burendag op het Ontmoetingsplein van het zorgcentrum aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk-Drievliet.

Vanaf 10.00 uur staan de koffie en thee voor alle wijkbewoners klaar. Voor een leuke prijs  kan men daar iets lekkers bij de koffie kopen. Buurtbewoners hebben hiervoor cakes en taart gebakken. De opbrengst hiervan is voor Stichting Opkikker. Deze stichting verzorgt Opkikkerdagen voor gezinnen met een langdurig ziek kind.
Op het programma staan ook enkele workshops ( 10.00 en 14.00 uur ) en ook dit jaar ontbreken de pannenkoeken niet. Vanaf 12.00 uur kan iedereen terecht voor een gratis pannenkoek. Tijdens het nuttigen van een pannenkoek of een kopje koffie kunt u ook gezellig aanschuiven bij de bewoners van Reyerheem voor een praatje. Voor kinderen zal er een tafel zijn met envelop trekken. De Buurtpreventie is aanwezig met een informatietafel.