Het licht schildert bij Studio ImSpa

RIDDERKERK - Op zondag 8 oktober wordt bij galerie Studio ImSpa de vernissage gehouden van de nieuwe tentoonstelling 'Het licht schildert' van de Ridderkerkse kunstenares Bea Verveer. Bea woont en werkt in Ridderkerk, maakt deel uit van Kunstroute Ridderkerk en heeft de eerste prijs gewonnen voor 'kunstwerk van het jaar' in 2009 en 'kunstenaar van het jaar' in 2011.

De kunstwerken van Bea laten zich kenmerken door een minimalistisch lijnenspel, bijzonder gebruik van de niet-kleuren zwart en wit en sinds enkele jaren de mooie ingetogen kleuren die haar werken een andere dimensie geven. Door de drie-dimensionele werking van het reliëf op de doeken is er sprake van een constante aanpassing aan de omgeving, waarbij licht en lichtinval een dynamische rol spelen. De kunstwerken van Bea zijn te zien van 8 oktober tot en met 5 november bij Studio ImSpa, Scheepmakerstraat 23 in Ridderkerk.

Openingstijden van donderdag tot en met zondag van 13 tot 17 uur.

Overige dagen op afspraak, telefoon 0653268995.