Nieuwe cursussen In Mind & Body

RIDDERKERK - In haar centrum in de oude Huishoudschool biedt de stichting In Mind & Body vanaf oktober vele nieuwe cursussen aan. Op elke tweede vrijdagochtend van de maand (op 13 oktober, 10 november en op 8 december) geeft docente Ilse Schalkwijk van 9.30 tot 10.30 uur lessen meditatie. Als men lid bent van In Mind & Body zijn deze lessen gratis en kan men vrij naar binnen lopen. De populaire lessen yoga zijn te volgen voor de gebruikelijke lage abonnementskosten van 20 euro per maand. Voor die ene bijdrage zijn dan ook alle variaties te volgen: op dinsdagavonden (van 18.30 tot 19.30 uur) en donderdagochtenden (9 tot 10 uur) de actieve vorm, Power Yoga, en op woensdagavonden (20.15 tot 21.30 uur) en donderdagochtenden (10.00 tot 11.15 uur) het Hatha Yoga, de rustige variant. Er zijn behalve abonnementen ook stippenkaarten te verkrijgen: tien lessen voor 75 euro. En voor alle lessen geldt dat de eerste twee ter proef gratis zijn. Stéphanie Stunnenberg is de nieuwe docente Power Yoga. Naast het docentschap is zij werkzaam bij een zorginstelling.

De lessen worden gegeven aan de Koninginneweg 150 in Ridderkerk. Voor meer informatie kan men terecht op de website van de stichting, www.inmindandbody.nl.