Ton van der Steen draagt de zaak over aan Remon Muurling

Ton van der Steen kapt ermee

RIDDERKERK - De Ridderkerkse kapper Ton van der Steen geeft het stokje per 1 oktober door aan Remon Muurling. Daarmee wordt mogelijk het 100-jarig bestaan van Barbershop van der Steen gehaald.
Remon is als ondernemer bekend met de Barbershop in Slikkrveer en ziet het helemaal zitten met het huidige team. De kapsters Anjo, Angela, Nathalie, Saskia en Melanie staan er helemaal achter, zij kennen Remon al langer. De naam blijft en het personeel blijft dat geeft garantie voor de toekomst. De salon aan Dillenburgplein blijft zich richten op breed publiek: "Man, vrouw, jong en oud, modern en klassiek, stijlvol of juist trendy, verzorgd of een tikkeltje gedurfd. Ervaren kappers blijven voor u klaar staan"
De historie van kapsalon van der Steen loopt terug tot 3 oktober 1930 Op de site www.de-kappers.nl staat heel de geschiedenis van 87 jaar beschreven en zijn oude foto's te bekijken.

Knippen voor TIP
Zaterdag 30 september wordt er gratis in de Barbershop geknipt als men tenminste € 8,50 als gift in de bus doet voor stichting TIP. The Innercity Project (TIP) in Vrijwilligers van deze stichting staan in Rotterdam twee avonden per week klaar voor dakloze en/of eenzame (thuisloze) mensen.
Ton van der Steen is éénn van de vrijwilligers en bestuurslid en knipt met o.a. zijn broer Theo regelmatig bezoekers van TIP. Voor meer informatie: www.innercityproject.nl.