Archieffoto vrijwilligersprijzen 2016

Wie verdient de vrijwilligersprijs?

RIDDERKERK - Vele vrijwilligers maken in Ridderkerk het verschil voor een ander. Wie wordt er dit jaar genomineerd voor de vrijwilligersprijzen? De prijzen zijn een mooie blijk van waardering voor alles wat zij belangeloos voor de Ridderkerkse samenleving doen.

De afgelopen jaren hebben de gemeente en Sport en Welzijn jaarlijks twee vrijwilligersprijzen uit mogen reiken: de Jaap van der Graafprijs en de groepsprijs voor vrijwilligers.

Aanmelden kan tot 19 oktober via de website van de gemeente. Klik hier.

Na 19 oktober buigt een jury zich over de inzendingen. De jury bestaat uit de wethouders Keuzenkamp en Japenga, de prijswinnaars van vorig jaar en Connect2Act (Steunpunt Vrijwilligerswerk). De vrijwilligersprijzen worden tijdens de nieuwjaarsreceptie op dinsdag 2 januari 2018 uitgereikt.