Jan Willem Steeman in Podium Vis

RIDDERKERK - Op dinsdag 17 oktober ontvangt presentator Jos Vis in het radioprogramma Podium Vis weer nieuwe gasten. Iedere dinsdagavond tussen 20 en 22 uur biedt presentator Jos Vis een podium aan veel interessante gasten, verenigingen en diverse organisaties uit Ridderkerk  en omstreken. In de studio ontvang Jos Vis in het eerste uur dit keer Jan Willem Steeman. Middels een 'paspoort  22' gaat Jos door het leven van Jan Willem, vanaf zijn geboorte tot aan het heden. Jan Willem Steeman is bijna bij iedere Ridderkerker een bekend man, omdat hij bij veel activiteiten is betrokken. Maar kent iedereen Jan Willem echt? In dit uur probeert presentator Jos Vis daar achter te komen. Verder wordt ook het nieuws van de dag met Jan Willem  doorgenomen en wordt zijn favoriete muziek gedraaid. In het tweede uur gaat presentator Jos Vis samen met zijn beiden dochters Saskia Kloppenburg en Renée de Ruiter op zoek naar de muzikale generatiekloof. Ze laten allen drie cd's horen uit hun tienertijd  en vertellen elkaar openhartig wat ze ervan vinden.Wordt dit een gezinskloof? De techniek van Podium Vis is in handen van Tim Schefers.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.