De groep van het Doktershuis in Ridderkerk die meedeed aan de Nationale Diabetes Challenge

Enthousiast voor challenge

RIDDERKERK - De deelnemers aan de Nationale Diabetes Challenge, die met het Doktershuis in Ridderkerk hebben mee gelopen, hebben in de week van 25 september hun vierdaagse gelopen en deze samen met meer dan 2000 andere lopers uit het hele land op Papendal afgesloten met een mooie wandeltocht van 5, 10 of 15 km. Alle wandelaars hebben de hele zomer enthousiast hun meters gemaakt voor deze vierdaagse. Bijna alle wandelaars willen volgend jaar weer meedoen. De medewerkers van het Doktershuis hopen de Challenge volgend jaar te kunnen uitbreiden naar heel Ridderkerk.