Koorproject met Fauré en Delibes

Op maandag 30 oktober start Muziekschool Ridderkerk met het Fauré en Delibes Koorproject voor vrouwen vanaf 18 jaar. In vijf repetities maken de deelnemers kennis met de koorcomposities van Gabriel Fauré en Léo Delibes. In januari 2018 zal hiermee twee keer worden opgetreden.

De repetities van dit koorproject staan onder leiding van zangdocente Ellen van der Ham. Zij heeft gekozen voor drie stukken: Cantique de Jean Racine en Les Berceaux van Gabriel Fauré en het bekende Bloemenduet uit de opera Lakmé van Leo Delibes. Pianodocent Bernard Zwueste verzorgt de pianobegeleiding.

De repetities zijn in het Plein, Koningsplein 3 in Ridderkerk op maandag van 20.00 tot 21.30 uur. Meedoen met dit projectkoor kost € 75,00. Voor deelname aan dit project is wel wat zangervaring nodig en moet men thuis kunnen oefenen met mp3 of bladmuziek. Om anderen ook te laten genieten van deze prachtige composities treedt de groep op 2 en 13 januari 2018 op in Ridderkerk. Voor meer informatie en aanmelding: www.muziekschoolridderkerk/orkesten-koren.