FIFA 18 in De Loods

Zaterdag 21 oktober vindt er een groot FIFA18 gametoernooi plaats in De Loods. Deze nieuwe editie van FIFA is eind september uitgekomen en De Loods heeft de primeur met dit grote toernooi in Ridderkerk. Het toernooi is voor iedereen van 12 t/m 27 jaar en wordt gesponsord door SPORT 2000 Ridderkerk.
De avond met het nieuwe voetbalspel wordt georganiseerd in samenwerking met Mars Game Events. Er zal worden gespeeld op de PlayStation 4 en er is plek voor 50 deelnemers. De eerste wedstrijden beginnen om 19.30 uur. De winnaar van het toernooi krijgt een voetbalshirt van een club naar keuze. Verder maken de deelnemers kans op een voetbal (tweede plaats) en een bidon (derde plaats), die zijn aangeboden door Sport 2000. Tijdens het toernooi is er voor alle deelnemers en bezoekers heerlijke pizza, gesponsord door New York Pizza Ridderkerk!
Deelname kost € 4 per persoon, inclusief een consumptie. Aanmelden kan met naam men leeftijd via: info@deloodsridderkerk.nl.