Hollandse 10 met Wannebiezz

RIDDERKERK - De oktober-aflevering van het maandelijkse tv-programma "Hollandse 10" is komend weekend te zien bij TV Ridderkerk. In deze aflevering zijn de Wannebiezz te gast. Ook staat het programma in het teken van Halloween. Presentator Richard Veen maakt voor Radio Ridderkerk wekelijks het radioprogramma Lekker Hollands met daarin de Hollandse 10.Om de maand wordt hiervoor ook een tv-editie gemaakt. De nieuwste "Hollandse 10" wordt vanaf vrijdag 27 oktober t/m  zondag 29 oktober 2017 meermalen in de middag en avond uitgezonden door TV Ridderkerk. Het programma is het hele weekend te zien om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur. Informatie over de ontvangstmogelijkheden is te vinden op: www.rtvridderkerk.nl.

Foto:

Presentator Richard Veen met de Wannebiezz