Foto: Johan Kruithof

VR-andering voor bedrijven en particulieren

RIDDERKERK - Een nieuw initiatief in de regio Rotterdam: VR-ander! Ontstaan vanuit een creatieve visie op verandering en die verandering genereren door middel van de nieuwste en meest innoverende tools. Door onder andere de inzet van Virtual Reality (VR), verkoopstyling, 360°- en vastgoedfotografie helpt zij bedrijven en particulieren om hun bedrijf of woning op een aansprekende manier op te kaart te zetten.
Sinds 1 januari 2017 werkt Arianne Ouwerkerk met haar bedrijf VR-ander hard om de vastgoedsector nog een extra boost te geven! Voor bedrijven betekent dit onder andere een virtuele tour door het bedrijf en voor de particulier legt zij zich vooral toe om de woning snel en voor een zo hoog mogelijke prijs te verkopen. Juist in de huizenmarkt van nu is het van essentieel belang om op te vallen in het ruime aanbod! Met een VR-bril zal men snel een beeld hebben van wat er veranderd kan worden. Arianne is een gecertificeerd House of KIKI-verkoopstylist (onder andere bekend van het RTL4-programma 'Uitstel van Executie'). Voor meer informatie: www.VR-ander.nl of neem contact met op via 06 2223 3521 of info@VR-ander.nl.