Hannah Hout uit Ridderkerk won vorig jaar het ToBe concours (foto Marco de Swart)

Aanmelden voor solistenconcours

Talentvolle muzikanten uit de regio kunnen zich aanmelden voor het ToBe Solisten Concours op zaterdag 25 november in het Energiehuis in Dordrecht.
Voor de vierde keer organiseert ToBe een muziekconcours, net als bij de vorige editie staat ook dit jaar de solist centraal. Deelname is mogelijk voor alle instrumenten. Solisten (amateurs, met of zonder begeleiding) van alle leeftijden kunnen zich aanmelden tot 10 november. Ook niet-ToBe cursisten worden van harte uitgenodigd mee te doen.
Een vakkundige jury beoordeelt de gespeelde werken op presentatie, muzikaliteit, programmakeuze, uitvoering, ritmiek, techniek en toonkwaliteit. Er zijn drie categorieën: tot 12 jaar, van 12 tot 17 jaar en vanaf 17 jaar. Per categorie zijn er drie prijzen te winnen.
Aanmelden kan via: www.tobe.nl/nieuws. De kosten bedragen € 12,50 (€ 15,00 vanaf 21 jaar) per deelnemer.