Een beeld van de uitvoering van OKK van een jaar geleden

OKK met "Vier jaargetijden"

RIDDERKERK - De Ridderkerkse gymnastiekvereniging OKK wordt dit jaar 122 jaar oud en is nog steeds actief en sportief. Dat is zaterdag 28 oktober a.s. te zien in sporthal de Fakkel. Dan geeft de in 1895 opgerichte vereniging haar jaarlijkse uitvoering.
De uitvoering heeft als thema "De vier jaargetijden". Het belooft een kleurrijke show te worden waarbij de diverse groepen steeds een ander aspect van het thema naar voren brengen. Turnen, muziek en dans voeren de boventoon tijdens de demonstraties, die verzorgd worden door veelal jonge gymnasten. Naast de vele recreanten zullen ook de wedstrijdgroepen hun beste beentje voor zetten. De uitvoering is al jaren de manier om kennis te maken met het turnen en met OKK in het bijzonder. Er is een keuze gemaakt voor een min of meer vaste toestelopstelling per jaargetijde, waardoor het programma vlot afgewerkt kan worden. Kleding en muziek zijn afgestemd op het thema. De ongeveer 2,5 uur durende show begint 's middags om 14.00 uur. De zaal is open vanaf 13.30 uur. 's Avonds begint de uitvoering om 19.00 uur (zaal iopen vanaf 18.30 uur). Een kaartje kost € 2,50 voor kinderen van 4 t/m 11 jaar; oudere kinderen en volwassenen betalen € 5,00. Een passe-partout (middag- en avond) kost resp. € 4,00. en € 8,00. De voorverkoop van kaarten is tussen 10.00 en 11.00 uur in de entreehal van de sporthal. Vanwege de verwachte drukte wordt het publiek aangeraden tijdig aanwezig te zijn. Ook is de toeschouwerscapaciteit van De Fakkel beperkt. Parkeren kan op het parkeerterrein in de parkeervakken. Parkeer niet op het gras ernaast, want de politie schrijft ieder jaar weer boetes uit voor foutparkeerders.