Seniorenmiddag in Oudheidkamer

RIDDERKERK - In 2015 heeft de Stichting Oud Ridderkerk in het kader van haar 50-jarig jubileum een seniorenmiddag georganiseerd. In het voorjaar van 2017 werd dit wegens het grote succes herhaald. De belangstelling was toen wederom zo groot dat de vraag was of er nog dit jaar nog zo'n middag gehouden kon worden. De stichting geeft daar graag gehoor aan. Op woensdag 15 november zijn alle senioren van Ridderkerk welkom in de Oudheidkamer van 14.00 tot 16.00 uur. Onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers kan men weer allerlei (jeugd)herinneringen uitwisselen. Tijdens deze middag kan men ook de dan net ingerichte tentoonstelling over 25 jaar bibliotheek in Ridderkerk-Centrum bekijken. In de Oudheidkamer hoopt men weer veel ouderen te begroeten. De entree is gratis en aanmelden is niet nodig.