Markt voor Woord en Daad

RIDDERKERK - Op zaterdag 18 november is er weer een markt voor Woord & Daad in de hal van Plantenkwekerij Schneider aan de Voorweg 20 in Ridderkerk. Meer dan dertig kramen zorgen van 10 tot 15 uur voor een zeer gevarieerd aanbod.

Zowel nieuw als tweedehands zijn leuke spulletjes voor in huis te vinden. Aangeboden worden onder meer Hara-producten, Tupperware, steigerhout, kaarten, boeken, speelgoed en bloemen. Voor uitbreiding van de garderobe kan men sjaals, schoenen, hoeden en tweedekans kleding vinden. Verder zijn er kramen met allerlei lekkers van de bakker, groente en fruit, rookworst, soep en sinaasappelsap. In het vernieuwde restaurant kan men gezellig koffiedrinken of lekker lunchen. Leuke prijzen zijn te winnen met het Stratenspel. Daarnaast kan men de kennis testen met een fotospel. Voor de kinderen is er een tingieter en rijdt het treintje door de kas. Ook is er een springkussen.

Boeken en spullen voor de rommelmarkt kunnen nog worden ingeleverd op vrijdag 17 november tussen 19.00 en 20.00 uur aan de Voorweg 20. Comité Woord & Daad Ridderkerk zet zich ook dit jaar in voor een onderwijsproject in Burkino Faso.