Bij AH Dillenburgplein zijn zakken voor speelgoed af te halen
Bij AH Dillenburgplein zijn zakken voor speelgoed af te halen Foto: Johan Kruithof

Actie voor speelgoed

RIDDERKERK - Albert Heijn in Slikkerveer en Stichting PRESENT nodigen iedereen uit om een stuk speelgoed te doneren en zo een kind in Ridderkerk blij te maken. Hoe werkt het? Bij de AH Dillenburgplein kan men deze week een tas vragen en die vullen met speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt. Present zorgt met vrijwilligers dat het speelgoed bij kinderen komt die er zeker blij van zullen worden. Voor het inpakken krijgt de stichting hulp van leerlingen van basisschool De Driemaster in Slikkerveer. Ze zullen volgende week van al het geschonken speelgoed leuke Sinterklaascadeaus maken. Present organiseert deze actie ''Goedzak' in samenwerking met de Kledingbank, Voedselbank, AZC en de wijkteams.Het inleveren van het speelgoed kan t/m zaterdag 18 november bij de supermarkt aan het Dillenburgplein.