Sint op koers naar Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 november zal Sint Nicolaas en zijn pieten officieel Ridderkerk bezoeken. Om 11.00 uur zal de stoomboot de haven van de Werfkade in Bolnes binnenvaren, Sint en zijn pieten zullen aan wal gaan om alle kinderen te verwelkomen. De Sint neemt daar ongeveer een uur de tijd om handjes te schudden en voor een ieder om een eventuele foto te maken. Om 12.00 uur zal de Sint muzikaal begeleid worden door de muziekvereniging Harmonie Slikkerveer naar het centrum van Ridderkerk. Op het podium zal de burgemeester de Sint officieel welkom heten. Aansluitend zullen de Sint en zijn pieten een rondgang maken door het winkelcentrum en zullen de kinderen voorzien worden van een lekkere traktatie in de vorm van een schoenletter. Zo rond 15.00 uur zal de Sint het centrum verlaten om daarna nog een bezoek te kunnen brengen aan het feest van de verstandelijk beperkten.