Hendrik Bos is op zoek naar jou

RIDDERKERK - Radiopresentator Hendrik Bos is op zoek naar jou in zijn radioprogramma Dinner Request, dat elke dinsdag te beluisteren is tussen 17.00 en 19.00 uur bij Radio Ridderkerk. Het programma Dinner Request  is gevarieerd voor jong en oud. Vrijwel alle muziek categorieën komen aan bod. Van Nederlandstalig tot een update uit de hitlijsten zoals top 40 maar ook jaren 80, 90 en heden. Tijdens het programma hoor je de laatste regionale nieuwtjes en weetjes. Heb je een droombaan of hobby en wil je dat met me delen op de radio? Dan nodigt Hendrik je graag uit. Mail het door naar info@radioridderkerk.nl ter attentie van Dinner Request.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.