Foto: Johan Kruithof

Diana is meest opgeDirkt

RIDDERKERK - Supermarkt Dirk van der Broek bestaat 75 jaar. Zij vieren dit met diverse acties voor hun klanten. Ook voor het personeel werd een leuke actie bedacht. De meest opgeDirkte collega die naar het grote personeelsfeest kwam maakte kans op een fasion cheque van 100 euro per filiaal en de hoofdprijs een reischeque van 500 euro.

Diana werkzaam bij de Dirk van der Broek in de Havenstraat te Ridderkerk bedacht zich geen moment. Van ruim 25 Dirk plastictassen toverde zij met hulp van haar vriendin Jacqueline een feestelijk outfit, die direct in de prijzen viel tijdens het personeelsfeest. Hierna konden alle Dirk medewerkers een week lang stemmen op de meest op geDirkte creatie van allemaal. Dit was een spannend weekje met slechts zeven stemmen verschil werd de jurk van Diana verkozen tot mooiste van allemaal.