Burgemeester Attema was maandag op felicitatiebezoek bij het echtpaar Bax-Kloos
Burgemeester Attema was maandag op felicitatiebezoek bij het echtpaar Bax-Kloos Foto: Johan Kruithof

Felicitaties voor 65-jarig paar

RIDDERKERK - Het Ridderkerkse echtpaar Bax-Kloos vierde op 18 november hun briljanten bruiloft. Burgemeester Attema kwam het jubilerende paar maandag feliciteren. Ze waren na hun huwelijk kort inwonend in Hendrik-Ido-Ambacht. Snel daarna hadden ze hun woning aan de Rembrandtweg in Ridderkerk en daarna aan de Klaas Katerstraat. De heer Bax werkte bij autobedrijf Bestebreurtje. Daarna had hij de zorg voor het rijdend materieel van de gemeente. Ook repareerde hij de verwarming van scholen, de technische installatie van het zwembad en fonteinen, waarvoor hij nog wel eens de sloot in moest. Na het opgroeien van de kinderen werkte mevrouw Bax als receptioniste/telefoniste voor de gemeente. Ze genieten nu van hun pensioen aan de Kamerlingh Onnesstraat.