Over de brug met Kerstpraise

RIDDERKERK - De jaarlijkse Kerstpraise van het Ridderkerkse jongerenkoor One Voice vindt dit jaar voor het eerst plaats in Alblasserdam. De groep gaat met haar kerstprogramma de brug over voor een uitvoering in de Ichthuskerk op vrijdagavond 22 december.

One Voice verzorgt deze avond in samenwerking met het Alblasserdamse jongerenkoor One Voice. In een outdoor setting met (nep) kampvuur en zullen onder meer kerstfavorieten als 'Midden in de winternacht' en 'Komt laten wij aanbidden' klinken. Daarnaast staan nieuwere kerstnummers van o.a. Sela en Chris Tomlin op het programma. Rondom het thema 'Light of the stable' is er samenzang, koorzang en dans. Daarnaast zal het publiek kunnen genieten van warme chocomel met marshmallows.

De Kerstpraise in de kerk aan het Scheldeplein 2 in Alblasserdam zal om 20.00 uur beginnen. De toegang is gratis.