Kerstmarkt met minirommelmarkt

RIDDERKERK - Volle Evangelie Gemeente 'De Kern' houdt op vrijdagavond 15 december en zaterdag 16 december haar jaarlijkse Kerst- en minirommelmarkt aan de Stadhouderslaan 29 te Slikkerveer. De opbrengst van deze kerstmarkt is voor de stichting Umutima bestemd.

Deze stichting ondersteunt Gerda den Ouden, afkomstig uit Ridderkerk, die zich vanaf januari 2012 inzet voor kansarme kinderen in Zambia. Begin volgend jaar wordt het nieuwe voedingscentrum geopend waar kinderen 5 dagen per week een goede maaltijd krijgen. Gerda ziet er ook op toe dat die kinderen onderwijs kunnen volgen. Er is een stand met informatie over de stichting. Gerda den Ouden zal ook aanwezig zijn om te vertellen en te laten zien wat zij voor stichting Umutima doet in Zambia. Zij is er vrijdagavond en zaterdagochtend tussen 10 uur en 12 uur.

Op de kerstmarkt vindt men onder meer kerststukjes, kerstkransen, kerstpresentjes, kaarten en andere leuke spullen. Er zijn leuke prijzen te winnen! De minirommelmarkt biedt een keur aan bruikbare artikelen. Ook is de tafel met tweedehands boeken weer goed gevuld. In de koffiehoek is koffie en thee met iets lekkers verkrijgbaar. Ook wordt gezorgd voor heerlijke verse erwtensoep.

Iedereen is  harte welkom op vrijdagavond van 19.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag van 10.00 uur tot 15.00 uur.  Men wordt bij binnenkomst begroet met sfeervolle kerstmuziek. Voor meer informatie:

www.veg-dekern.nl en www.umutima.nl.