Open avond van Gemini afgelast

RIDDERKERK - De open avond van het Gemini College in Ridderkerk gaat vanavond niet door. De schoolleiding wil niet dat mensen gevaar lopen door het extreme winterweer.

"Met het vooruitzicht van een negatief reisadvies, afgegeven door het KNMI in de vorm van code oranje vanaf 14:00 uur, ontstaan er risico's voor personeel en leerlingen die bij de organisatie en uitvoering van onze open avond betrokken zijn. Ieders veiligheid staat voorop en uiteraard ook die van onze toekomstige leerlingen en ouders. Wij hebben daarom besloten om de open avond van 11 december af te gelasten" aldus de directie van het Gemini College.

Voor de belangstellenden is er nog een kans op 31 januari 2018. Voor deze datum stond ook al een open avond gepland. Iedereen is dan welkom voor informatie over onder meer de tweejarige brugperiode, internationalisering, Cambridge Engels en andere programma's van het Gemini College.