Tweedehands bij De Kandelaar

RIDDERKERK - Op zaterdag 16 december is er weer verkoop van tweedehands boeken bij de christelijke boekhandel De Kandelaar. Dit keer liggen de gebruikte exemplaren van 10.00 tot 16.00 uur uitgestald op de bovenverdieping van de winkel aan de Sint Jorisstraat 10 in Ridderkerk.

De hele dag wordt er voor de belangstellenden koffie/thee met iets lekkers aangeboden en ook voor kinderen is er een traktatie. De opbrengst van de boekenverkoop is ook deze maand voor Seamen's  Christian Friend Society. Deze stichting heeft in alle havens over de hele wereld vrijwilligers die de zeelui het evangelie vertellen en hen een "thuis" willen bieden. Meer informatie over dit doel is te vinden op: www.scfs-rotterdam.nl.

De Kandelaar heeft de afgelopen weken weer veel tweedehands boeken voor de verkoop ontvangen. Er zijn weer titels bij op het gebied van theologie, pastoraat, Bijbelstudie en geschiedenis. Daarnaast zijn er romans (ook Engels- en Franstalig), kinderboeken en gedichtenbundels. Ook zijn er veel boeken bij die met € 0,50 of € 1,- zeer laag geprijsd zijn.

De vrijwilligers van De Kandelaar nemen graag geschikte boeken voor de verkoop in ontvangst. De volgende van de tweedehandsjes is op zaterdagmiddag 27 januari. Voor meer informatie: winkel@de-kandelaar.nl.