Foto: Johan Kruithof

Prijskans bij kerstaankopen

RIDDERKERK - Tijdens de laatste twee koopavonden voor de kerst in het centrum van Ridderkerk (op donderdag 21 en vrijdag 22 december) wordt een zeer aantrekkelijke Shop & Win-actie gehouden. Wie op deze avond voor minimaal € 10 in een winkel besteed maakt kans op mooie prijzen.
Op vertoon van een kassabon van één van de winkeliers uit het Winkelhart Ridderkerk met een besteding van minimaal € 10.- kan men een kraslot verkrijgen bij speciale promotieteams.
De aankoop moet gedaan zijn op de genoemde twee koopavonden tussen 17.00 en 21.00 uur. De promotieteams zijn herkenbaar aan hun winterse outfit in Noorse truien en staan tegenover de ingang van Albert Heijn, tegenover de ingang van de Etos en bij het voormalige Dixonpand aan het Delifranceplein in winkelcentrum de Ridderhof.
Het kraslot geeft twee mogelijkheden: PRIJS of HELAAS. Wie prijs heeft gaat met zijn kraslot naar het voormalige Dixonpand aan het Delifranceplein. In het pand is een reuze kerstboom aanwezig met glazen ballen gevuld met sneeuw en een lotnummer. Men mag dan een bal kiezen en de presentator zal de bal openen. Het lotnummer uit de betreffende bal correspondeert met een prijs uit het prijzenpakket dat reeds feestelijk uitgestald staat in de etalage van het voormalige Dixonpand. Voor meer informatie: www.winkelhartridderkerk.nl.