Kerstmarkt in Oudheidkamer

RIDDERKERK - Stichting Oud Ridderkerk houdt op zaterdag 16 december haar jaarlijkse kerst-markt in de Oudheidkamer. Verzameld voor deze markt is weer allerhande kerstversiering, waarnaast ook weer zelfgemaakte (kerst)kaarten worden aan-geboden. Daarnaast is er verkoop van curiosa, huisdecoratie, puzzels en unieke handgemaakte artikelen. Het Rode Kruis is vertegenwoordigd met hand- en borduurwerk. Er zal ook eigengemaakte jam verkrijgbaar zijn. Ook de Blauwkaikoeken liggen weer voor de liefhebbers gereed. Men kan er in de Oudheidkamer ook even bij gaan zitten voor koffie, soep of een tosti. De kerstmarkt in het museum aan de Kerksingel 26 is van 10.00 tot 16.00 uur. Na het middaguur is er livemuziek door onder anderen leerlingen van ToBe.