Hollandse 10 met zangeres Doenja

RIDDERKERK - De decembereditie van het maandelijkse tv-programma "Hollandse 10" is komend weekend weer te zien bij TV Ridderkerk. Presentator Richard Veen maakt voor de lokale omroep wekelijks het radioprogramma "Lekker Hollands" met daarin de Hollandse 10. Daarnaast is hij de gastheer van de  maandelijkse tv-editie van dit programma, waarin het Nederlandse lied centraal staat. In deze decemberaflevering is de Rotterdamse zangeres Doenja te gast. De uitzendingen van de nieuwe "Hollandse 10" zijn op vrijdag 22 t/m zondag 24 december vanaf 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 1377, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de uitzendingen te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep. Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.