Vervolg voor Praten met een Ridderkerker

RIDDERKERK - Het bekende radioprogramma 'Praten met een Ridderkerker' van Radio Ridderkerk stopte in 2014 doordat presentator Ger Schilt ziek werd. Hij sprak in dit programma vanaf 1986 tot het moment van stoppen met rond 500 Ridderkerkers van allerlei pluimage. De hoofdredactie van Radio Ridderkerk is blij dat dit mooie programma een vervolg krijgt en heeft in overleg met Ger Schilt inmiddels Aad Hoogendijk als nieuwe presentator van het programma gevonden. De strekking van het programma zal hetzelfde blijven. De eerste 'nieuwe' uitzending is op zondag 24 december vanaf 13.00 uur. Als eerste gast ontvangt Aad Hoogendijk de oud-presentator Ger Schilt zelf.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren op de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, in de ether op 105.7 FM en op internet via: www.rtvridderkerk.nl. Ook kan men afstemmen op het digitale tv-kanaal van de lokale omroep.