Speakerpunch hoopt op 6 januari op 200 figuranten in Ridderkerk

Figuranten nodig voor clip

RIDDERKERK - De Ridderkerks/Dordtse band Speakerpunch zoekt zo'n 200 figuranten voor het opnemen van een videoclip op zaterdag 6 januari. Er gaat hiervoor gefilmd worden in de Ridderkerkse Gorzen, gevolgd door opnamen in De Gooth in Ridderkerk.
De beelden zullen gebruikt worden voor de videoclip bij het nummer "Run For Your Life", afkomstig van het debuutalbum "Dirty Pleasures". De regie en het camerawerk zullen worden geleid door Vienne Sloof uit Kampen. Zij is tweedejaars filmstudent in Zwolle en wordt bij het maken van de clip geholpen door studiegenoten. Er zullen verschillende technieken gebruikt worden.

In het water
Voor het filmen in de zaal van De Gooth wordt gezocht naar ruim 150 figuranten. Zij zullen met een gasmasker op als publiek fungeren. Iedereen is hiervoor welkom, mannen, vrouwen, jong en oud. Voor kinderen geldt wel een minimumleeftijd van 10 jaar. Alle deelnemers mogen na afloop hun gasmasker als aandenken mee naar huis nemen.
Voor de opnamen in de Gorzen zijn ook mensen nodig die het water in durven. Er wordt hier gefilmd met een 600 frames per seconde camera. De buitenopnamen vinden plaats van 8.30 tot 12.00 uur. In De Gooth begint het filmen om 13.30 uur. Men zal hier naar verwachting rond 16.00 uur klaar zijn.
Wie er 's ochtends en/of 's middags bij wil zijn kan zich voor deelname aanmelden via de Facebookpagina van Speakerpunch of via: info@speakerpunch.com.