Oliebollen van kerkkoor

RIDDERKERK  - Leden van het christelijk gemengd koor "de Levensbron" bakken de laatste dagen van het jaar weer oliebollen en appelbeignets. Voor de verkoop staat op 28, 29 en 30 december een kraam bij de kerk aan de Jan Luykenstraat 10 in Ridderkerk.

De oliebollen De oliebollen worden volledig ambachtelijk gemaakt met gebruikmaking van de beste ingrediënten. Het beslag wordt ter plekke klaar gemaakt. "Ons recept, dat al heel goed was, blijven we verbeteren waar dat mogelijk is en dat is te proeven!" aldus de bakploeg van het koor, dat net als voorgaande jaren ook alles versbereid voor de appelbeignets.

De beignets kosten € 1,75 per stuk en € 6,-- voor vier stuks. De oliebollen zijn € 0,80 per stuk en € 7,50 voor een zak met tien.

De verkoop is op donderdag 28 december van 8.30 tot 16.30 uur, vrijdag 29 december van 8.30 tot 16.30 uur en zaterdag 30 december van 8.30 tot alles op is. Wie niet achter het net wil vissen moet tijdig komen. De opbrengst van het bakwerk komt ten goede aan de koorkas.