CDA op campagne in de wijken

RIDDERKERK - Het CDA in Ridderkerk was deze maand op campagne. Dat was voor lijsttrekker Ton Overheid de eerste keer om op die manier met de inwoners van Ridderkerk het gesprek aan te gaan. Onder meer Oostendam en Rijsoord en de winkelcentra van Ridderkerk, Bolnes, Slikkerveer en Drievliet werden de afgelopen weken bezocht. Na een wat aarzelend begin merkte Ton Overheid dat de mensen hem over het algemeen vriendelijk te woord stonden. Uit deze contacten kwamen ook leuke en informatieve gesprekken voort. De aarzeling van de lijsttrekker zat vooral in het feit dat je toch tijd van de mensen vraag om je te woord te staan, terwijl ze daar met andere gedachten en doelen lopen. "Je hoort zo wel wat er leeft en waar we als CDA voor moeten gaan om van Ridderkerk een gemeenschap te maken waar we ons allemaal in thuis voelen."