Snuffelpand voor drie goede doelen

RIDDERKERK - De Ridderkerkse Vrouwen van Nu hebben aan het eind van het jaar drie organisaties verrast met een gift van 500 euro. Uit de gelden van het Snuffelpand in Slikkerveer zijn twee projecten gesteund die hulp bieden aan vrouwen: Stichting Nahid die in Afghanistan weduwen met of zonder kinderen ondersteund die in zeer slechte omstandigheden moeten leven en S.O.S. Wereldwijs dat vanuit een multicultureel vrouwencentrum in 's Hertogenbosch met een zelfhulpprogramma opkomt voor vluchtelingenvrouwen. De derde gift was voor stichting De Toekomst, die kleinschalige dagbesteding biedt in Barendrecht, Rhoon en Ridderkerk. Op zaterdag 6 januari heeft het Snuffelpand de maandelijkse verkoop van 10.00 tot 16.00 uur.