Felicitaties van burgemeester Anny Attema voor het diamanten echtpaar Klapper-Vrinten Foto: Johan Kruithof

Zestig jaar getrouwd

RIDDERKERK - Burgemeester Attema was op 29 december op felicatiebezoek bij het diamanten echtpaar Klapper-Vrinten. Hun huwelijk was op 24 december 1957 in Rotterdam. Het uit Hillegersberg afkomstige paar woonde nadien alle jaren in Ridderkerk. Werk bij Piet Smit bracht ze naar een woning aan de Graaf Dirkstraat in Slikkerveer. Daarna woonden ze vijf jaar aan de Diepenbrockstraat en veertig jaar aan de Leklaan. Tien jaar geleden kozen ze voor een appartement aan de Van Leeuwenhoekstraat. De heer Klapper was mede-oprichter en jarenlang voorzitter van hockeyclub De Waele.