Makiadi Dilanda is 'Schoonmaker van het jaar 2017'

RIDDERKERK - Met bloemen, taart, een award én een cadeaubon voor een luxe weekendje weg heeft Romaro Schoonmaakgroep in de laatste week van het afgelopen jaar Makiadi Dilanda in het zonnetje gezet. Hij is namelijk gekozen tot Schoonmaker van het jaar 2017.

Makiadi werkt sinds 2014 voor Romaro. Hij is verantwoordelijk voor een aantal vaste trappenhuizen en portieken in Ridderkerk, Zwijndrecht, Dordrecht en Vlaardingen. Makiadi is altijd positief en goedgeluimd en staat bekend als een harde werker. Daarnaast is het een leuke collega om mee te werken. Niets is hem teveel.

Na Margo Werleman in 2015, Youssef Safyani in 2016 is het deze keer Makiadi Dilanda die wordt bijgehangen in de Wall of Fame van Schoonmakers van het Jaar.