Foto.: Voorzitter Hans Magito, Aad en Giella de Bruijn.

Zilveren microfoon voor Aad de Bruijn

RIDDERKERK - Op de nieuwjaarsreceptie van RTV-Ridderkerk spelde voorzitter Hans Magito de zilveren microfoon op bij medewerker Aad de Bruijn, die in 1992 startte bij Radio Ridderkerk als medewerker bij de evenementencommissie en de kantine. Later kwam daar ook verslaggever van de Riddersportshow bij, waarbij Aad als de vaste verslaggever van wedstrijden van Slikkerveer is geworden. Inmiddels heeft Aad ook al een aantal afleveringen van de Riddersporshow gepresenteerd vanuit de studio en ook dat bevalt prima.
In zijn nieuwjaarstoespraak keek voorzitter Hans Magito vooral vooruit naar dit jaar 2018, waarin er op technische vlak naast nieuwe radio-automatiseringsprogramma ook filenieuws van de ANWB zal worden doorgegeven. Daarnaast zal meer worden samengewerkt in de regio met andere lokale omroepen en met regionale omroep RTV Rijnmond, waarmee op 6 maart een politiek debat in het kader van de gemeenteraadsverkiezingen zal worden verzorgd.