Gebedsweek

RIDDERKERK - Al honderdvijftig jaar komen miljoenen christenen wereldwijd in het begin van het jaar bijeen in een Week van Gebed. Ook in Ridderkerk is er aan het begin van die week een oecumenische gebedsviering, die uitgaat van de protestantse gemeenten Bolnes, Slikkerveer, Levensbron, Irenekerk, de geref. Kerk Rijsoord en de R.K. St. Jorisparochie.

De viering is voorbereid door de werkgroep oecumenische vieringen; deze is een voortzetting van de commissie die de afgelopen tientallen jaren de VOOR-diensten ( Vieren en Ontmoeten in Oecumenisch verband Riderkerk) heeft vormgegeven.

Ze komen bij elkaar op zondag 21 januari om 16 uur in de geref. Opstandingkerk, Rijksstraatweg 95, Rijsoord.

Voorgangers in deze viering zijn Ds. G.H. Offringa ( geref. Kerk Rijsoord) en pastor T. Halin (Jorisparochie). Medewerking zal verleend worden door het rouw- en trouwkoor van de St. Jorisparochie.

Na afloop is er gelegenheid voor napraten en ontmoeten, onder genot van koffie of thee.

Contactpersoon, namens de werkgroep is Rene Barnard, tel. 0180-427682, email: r.e.barnard@kpnmail.nl