Foto vlnr.: Sybren Doesum, Eva Almagor, Jurrie Spoelstra, Fabian Kraal en presentator Arjan 't Jong.

Eva Almagor in Spotlight

RIDDERKERK- De zangeres Eva Almagor staat centraal in een nieuwe aflevering van Spotlight bij RTV-Ridderkerk. Eva bracht recent haar nieuwe single By Surprise uit. In deze aflevering van Spotlight ontvangt presentator Arjan 't Jong de zangeres Eva Almagor. Haar muziek klinkt als 'Southern Soul' met liedjes die een mix zijn van pop, soul, blues en jazz en haar stem wordt vergeleken met Norah Jones. Naast de zang neemt Eva ook het keyboard voor haar rekening. Haar band bestaat verder uit gitarist Jurrie Spoelstra, drummer Fabian Kraal en op trompet Sybren van Doesum.
Deze aflevering van Spotlight is te zien bij RTV-Ridderkerk van vrijdag 19 januari tot en met donderdag 25 januari telkens op de hele uren tussen 15.00 en 23.00 uur.
TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.