CDA-lijsttrekker Ton Overheid in Breed Belicht

RIDDERKERK - Op woensdag 31 januari brengt Radio Ridderkerk van 11.00 tot 12.00 uur weer een nieuwe aflevering van het programma 'Breed Belicht'. Presentator Hans van der Jagt ontvangt in deze uitzending Ton Overheid, lijsttrekker voor de CDA Ridderkerk bij de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart aanstaande. Ton Overheid is een nieuwkomer in de Ridderkerkse politiek. Ton gaat zijn kwaliteiten inzetten voor het CDA Ridderkerk. Hij vindt het contact tussen mensen heel erg belangrijk. Hij is zelf ook een echte teamspeler. Hij meent dat we horen om te zien naar elkaar, of dat nu binnen het gezin, familie of de samenleving is. Samen moeten we als samenleving een stapje verder komen. Hij is vereerd en dankbaar voor zijn uitverkiezing tot lijsttrekker en sta te popelen om te beginnen met de campagne.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep.