Ontbijt voor Postcode Loterijwinnaars in Ridderkerk

RIDDERKERK - Goed nieuws voor 468 deelnemers van de Postcode Loterij die meespelen met wijkcode 2981 in Ridderkerk. Zij hebben in de decembertrekking een Fairtrade Ontbijtbox gewonnen met daarin een selectie van eerlijke en duurzame ontbijtproducten. Vanaf zaterdag 10 februari kunnen de winnaars hun prijs gedurende twee weken afhalen in de buurt.

De ontbijtbox bevat een selectie van producten met het Fairtrade keurmerk. Dit betekent dat deze producten onder goede omstandigheden zijn gemaakt en voor een eerlijke prijs zijn gekocht bij boerenorganisaties en plantages. Op die manier kunnen boeren en arbeiders zelf werken aan een betere toekomst.

Prijs afhalen
De winnaars krijgen een cadeaubon thuisgestuurd waarmee zij hun prijs kunnen afhalen. Dit kan van zaterdag 10 februari tot en met zondag 25 februari bij Jumbo, Ridderhof 72 in Ridderkerk.