Hulp gezocht voor transport

RIDDERKERK - Voor veel families in Georgië is het leven zwaar. Daarom zet de stichting 'Hart voor Georgie' (ANBI) zich al ruim twaalf jaar in om daarin iets te verbeteren. In deze periode stuurden ze tientallen zeecontainers met materiaal. Van kleding tot schoolmaterialen, kinderbedjes voor de crèches en ziekenhuisbedden. Alle containers zijn ter plaatse in Georgië aangekomen. Zij werken samen met de overheid, kerken en kloosters.

Onlangs kregen ze in Nederland een partij kasten en kantoormeubelen aangeboden. Voor deze klus heeft de stichting extra handen nodig om het transport te organiseren. Een verhuisbedrijf brengt de meubels tot aan de container en de rest moet de stichting zelf verzorgen. Dit wordt gedaan op 12 en 13 februari. Mensen die bij willen dragen aan de kosten voor het vervoer, kunnen dit doen via bankrekening NL95 RABO 0103 7679 75 van de 'Stichting Hart voor Georgie'.

De stichting is nog op zoek naar matrassen om tussen de kasten te plaatsen. Rollators en goedwerkende koelkasten zijn ook altijd welkom.

Meer informatie: 06-22120317 voorzitter en 0180-428509.